خرد بیش تر اوقات اینه ک آدم پیرو جنونش باشه تا عقلش.

باشد ک دل داری کند...

خاک بر سر این فاصله...

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵ ق.ظ

خیلی دلم می خواد با بی رحمے اینجا بنویسم ک دور بودن ازت اصلا سخت نیست و من خوبم و میگذره و منم دارم عادت میکنم ک صبح ک از خواب پامیشم اول به تو صبح بخیر نگمو منم بلدم بدون تو بودن و...

اما تو ک میفهمی صبح بخیرام ادیت میشه و پیامای بی پاسخم بعد دوروز دیلیت میشه و تماسای بدون شنیدنه بله؟ ی صدات اخرش با "ببخشید دستم خورد" رفع و رجوع میشه رو...ک کاش نمیفهمیدی...اگر نمیفهمیدی میگفتم نمیفهمه دیگه:)...الان چی بگم اما ب دلم؟

میگی "از اول اشتباه بود"...میگی "اشتباه شد"...آخه آدم چجوری به دلش حالی کنه اشتباه شده؟

توام نمیتونی ب دلم حالی کنی حتا...

توام وقتی میبینی بغضمو میگی بیا بیرون ببینمت و دوساعت باهام پیاده میای و یه کلمه م نمیگی از فاصله...فقط میگی تا بخندم...فقط میخندی...بعدش ک دیدی آرومترم میگی خب حالا بگو و من فقط میتونم بگم نرو...توام بخندی بگی باشه...تو مگه میتونی به التماس چشمام بگی نه؟از اولم نمیتونستی...ک کاش اون اول میتونستی...اما ازین به بعد نتونی...نتون...باشه؟

اونروز ک از یه جاهایی ازین پرت و پلاهام واست اسکرین شات گرفتم و خوندی بهم گفتی سر میزنی هرازگاهی...سر میزنی؟

خیلی دلم میخواد با بی رحمی بنویسم از کنکور و درس و سختیاش و زمانی ک نمیگذره و میگذره و کتابایی ک دارم میخونم یواشکی دور از چشم مادر و پچ پچای یواشکی تره من و دوست جان...اما تو...امان از تو (:


ツ یادآوری:

یادم باشه عربیو برسونم،ریاضی و تمرین کنم،ب برنامه هام برسم،یه سری چیزارو کمتر کنم،محکمتر وایسم،اذیتت نکنم،صبور تر،ارومتر،ساکت تر...دعات کنم ک درد نداشته باشی...متمرکز تر...دورتر از حاشیه...زودتر تموم کردن این کتابای متفرقه،برنامه ریزی کردن عروض،جلورفتن ادبیات و عقب نموندن از فلسفه،...


پ.ن

این شبا دعام کنین لطفا.


#من_از_قیدت_نمیخواهم_رهایی_را

#سعدی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۸
zohreh ahmadi

نفس

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی